19 May 2012

Windows 7 SP1 Türkçe Dil Paketi Kolay Kurulum Tüm Versiyonlar (Home Basic, Home Premium, Professional, Ultimate)

İçerik Hakkında

Bu kurulum herhangi bir dilde yüklü olan Windows 7 işletim sisteminizi kolaca Türkçe yapmanıza yardımcı olacaktır. Dil Paketi Mevcut Tüm Windows versiyonlarını (Home Basic, Home Premium, Professional, Ultimate) desteklemektedir.



Kurulum Öncesinde

Kuruluma geçmeden önce bilgisayarınıza desteklenen versiyona sahip Windows'un yüklü olup olmadığını kontrol edin. Aksi halde kurulum başarısız olacaktır.

Windows'un yapı versiyonunu öğrenmek için:

  1. Klavyenizden "Windows Logolu Tuş + R" ye aynı anda basın.
  2. "cmd" yazarak Enter'a basın.
  3. "winver" yazarak Enter'a basın.
  4. Açılan pencerede aşağıda kırmızı kutu içerisinde görüldüğü gibi bir yazı olmalıdır.



Kurulum için Gerekli Dosya

(Zip Şifresi: 1234)

Dosya içeriği

Kur.cmd
set.reg
SP1x86.cab (build 7601)
SP1x64.cab (build 7600, 7601 ile uyumlu)


Kurulum İşlemi


  1. Kuruluma başlamak için öncelikle yukarıdaki dosyayı bilgisayarınıza indirin.
  2. Sıkıştırılmış durumdaki dosyaya çift tıklayarak açın.
  3. İçindeki dosyaları bilgisayarınızın her hangi bir konumuna çıkarın.
  4. Çıkartmış olduğunuz dosyaların içerisinden, kurulumu başlatmak için "Kur" isimli dosyayı yönetici olarak (dosyaya sağ tıklayın ve "Run As Administrator") çalıştırın. Kurulum başlatıldıktan sonra işletim sisteminizin türü tespit edilerek gerekli dil dosyasının kurulumuna başlanacaktır.
  5. Karşınıza gelen registery girdisi onay penceresi üzerinde "Yes" seçeneğine tıklayarak kurulumu tamamlayın.


Tüm işlem başarıyla tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatılacaktır. Eğer yeniden başlatma gerçekleşmediyse elle yeniden başlatın. Eğer her şey yolunda gittiyse Windows Türkçe Dilinde açılmış olacaktır.


Uyarı: Kurulum işlemini geri almak mümkün değildir. Kurulum sırasında ve sonrasında sorunlar yaşanabilir. Böyle bir durumda herhangi sorumluluk kabul edilmeyecektir. Eğer kurulum yaptıysanız bu şartları kabul etmiş sayılırsınız.

51 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok cok tesekkur ederım gercekten uzun zamandır aradıgım bır paylasım.Pc ruscaydı turkceye cevırebıldım bu program sayesınde.hemde wın7 home basıc oldugu halde

Adsız dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

hocam dediginiz sekilde yaptim sonuc basarili idi fakat format atmam gerekti ve formattan sonra birturlu sistemi turkcelestiremiyorum.
ilk yaptigimda 15,20 dk. surmust ama farmattan sonra programi calistirinca 1,2 saniye sonra krulum gerceklestirildi simdi yenideden basltiniz secim 1-2 yeniden baslat veya cikis diye ama birsey degismiyor.
sizce ne yapmaliyim acaba?

phanonic dedi ki...

Öncelikle sisteminizin Service Pack 1 yüklü olmasına dikkat edin. Kurulum dosyalarının eksiksiz ve düzgün indirildiğinden emin olun. Eğer emin değilseniz tekrar indirin. Son olarak kurulumun yönetici haklarıyla çalıştırıldığından emin olun.

Adsız dedi ki...

her sey icin tesekkurler .
pc artik turkce.
yalniz daha oncede sormustum ama
aca ayni sekilde windowsu formatsiz orjinal diline dondurme sansimiz varmi.
cunku bazen gerekiyor

phanonic dedi ki...

Evet bu mümkün. Bunun için indirdiğiniz dosyanın içindeki set.reg dosyasına sağ tıklayarak Not Defteri programıyla birlikte açın ve içerisinde "tr-TR" yazan kısmı "en-US" şeklinde değiştirin ve kaydedin. Son olarak bu dosyayı çalıştırın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın. Eğer "en-US" olarak olmuyorsa "en-GB" yi deneyin.

Örneğin:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages\tr-TR]

yazan kısmı

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages\en-US]

olarak değiştirin.

Adsız dedi ki...

Emek ve Saygi
baskada birsey demiyorum
BUYKSUNUZ

Adsız dedi ki...

bu yöntem ile bilgisayara format atılıyor mu yoksa sadece dil paketi mi yüklüyor? bilgisayardan hiç bir şeyin silinmemesi lazım. eğer bunu yüklerken format atıyorsa bana söyler misin yüklemeyim.. format atmadan sadece dil dosyası yüklüyorsa kurmak istiyorum... acil cevap verirseniz sevinirim. kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

programı yükledikten sonra bahsettiğiniz işlemleri yapıorum, ve tekrar başladıgında karanlık bir ekran, sadece mause işaretçisi var başka da bir şey yok 2 defa aynısı oldu

Adsız dedi ki...

kurdum yeniden başlattım ama yinede olmadı,nerede yanlış yaptım acaba

Adsız dedi ki...

COK COK COK TÜŞEKÜRLER NE ZAMANDIR YAPMAYA CALIŞIYODUM OLMUYODU SAYENİZDE OLDU

Adsız dedi ki...

daha denemedim ama şimdiden size teşekkür ederim ...

Adsız dedi ki...

kurdum ama dil değişmedi. sistem win7 pro sp1. sorun nedir ?

Unknown dedi ki...

Kardeşim promgramınızı indirdim kurmaya çalıştım türkçe olmadı ve sağ tuşa tıklayıp özelliklerede giremiyorum.

Unknown dedi ki...

Kardeşim programınızı indirdim ve kurdum ama çalışmadı yeniden başlatınca ise sağ tuşa tıklayıp özellikler gözükmüyor :S

phanonic dedi ki...

@Tolgahan Biçer İşletim sisteminizin sürümü nedir?

Unknown dedi ki...

Windows Professional SP1

phanonic dedi ki...

Daha önce bu sürümde test etmiştim, herhangi bir sorun çıkmamıştı. Emin olmak için tekrar test edeceğim. Bu arada işletim sisteminiz 32 bit mi yoksa 64 bit mi?

Unknown dedi ki...

32 Bit ve Bu arada yapabılırsenız caps atarmısınız?

phanonic dedi ki...

Elbette, şimdi deneyip ne olduğuna bakacağım.

phanonic dedi ki...

32 bit dil paketinde sorun bulundu. Sorun giderilerek kurulum dosyası tekrar indirmeye konulacak.

phanonic dedi ki...

32 bit dil paketindeki sorun giderilmiştir. Paket test edildi ve kurulumda herhangi bir soruna rastlanmadı. 32 bit kurulum yapan bir arkadaşımız kurulum yaptıktan sonra sonucu rapor ederse sevinirim.

Adsız dedi ki...

Çok sağolun dertten kurtardınız

Zeynel Bozkurt dedi ki...

söylediginiz programı yükledim ama olmadı versiyon 7600 yükledi galiba bendeki windows 7 version 6.1.7601 64 bit olmadı

Zeynel Bozkurt dedi ki...

windows 7 premium version 6.1.7601 64 bit kullanıyorum... dosyayı yükledim yüklerken 7600 dil paketini yükle demekki olmadı baska yollar deneyecez artık

phanonic dedi ki...

64 bit dil paketi Sürüm 6.1.7601'e yükseltildi.

Unknown dedi ki...

dil paketini yukledim önceden ingilizceydi şimdi turkçe olacağına almanca oldu bu nasıl oldu ve nasıl düzeltebilirim

phanonic dedi ki...

Sn. Mustafa Bey. Sorun kurulum paketi içerisine eski versiyon registry dosyasının karışması sonucu oluşmuş. Bu girdi sadece İngilizce versiyonları desteklemektedir. Tüm diller ve çoklu dil destekli yeni kurulum paketini Upload ettikten sonra konuya ekleyeceğim.

Bu sorunu yaşayan arkadaşlar yeni kurulum yapmadan aşağıdaki dosyayı indirerek çalıştırsın. Bu arada işlem tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatmayı unutmayın.

http://fbe.am/jG7

Adsız dedi ki...

dosyayı zipten çıkarmak için şifre istiyor, şifre nedir acaba??

Unknown dedi ki...

allah sizden razı olsun çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Programı yapanada paylaşanada hLL olsun... Hiçbir veri kaybı olmadan kısa sürede TÜRKÇE oldu işletim sistemim

Adsız dedi ki...

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER İNTERNETTE TEKSİNİZ, BRAVO ++++++

Adsız dedi ki...

home premium sp1 ve professional sp1
denedim, calıştı.
çok teşekkürler.
bir de adım adım anlatmak yerine otomatize edilmiş ya, emeği geçenlerden Alah razı olsun :)

Unknown dedi ki...

Emek verdiğiniz için sağolun. Ancak dil desteği malesef tam değil. Windows 7 pro 64 bit 7601 sürümünü kurmuştum ve anlattığınız şekilde yaptığımda bazı yerler ingilizce olarak kalmakta. Mesela bios ekranından hemen sonra starting windows yazıyor, başlat menüsünde yüklü programlar ingilizce, ' Devices and Printers, Help and Support, denetim masasındaki tüm alt pencereler ( kullanıcı hesapları, görünüm vb tıklayınca hepsi ingilizce)'
Üstelik bölge ve dil seçeneklerinden karşılama ekranı ve sistem hesaplarına ve yeni kullanıcı hesaplarına tik koymama rağmen hala aynı şekilde yarı Türkçe yarı ingilzce olarak kalıyor

Adsız dedi ki...

kardeşim ben kurudm ama özellikler gözükmüyor bilgisayarımdaki c: dürücüsü ve dvd sürücümün adı gözükmüyor bir şey silemiyorum bir yardım eder misin bana

Adsız dedi ki...

Selamlar.Admin acaba SP1x86.cab (build 7600) için yardımcı olabilir misiniz ? Eğer yardımcı olursanız çok sevinirim saygılarımla ..

Adsız dedi ki...

bende iyi bir hayır duası aldınız hocam eline koluna sağlık. :)

Adsız dedi ki...

biraz önce windows 7 home premium sp1 7601 build üzerine başarı ile kurdum. bir kaç kişi yarı türkçe yarı ingilizce olduğundan bahsetmiş, fakat ben yarım saattir kurcalıyorum ve henüz ingilizce yazılmış bir metin görmedim. yardım dosyaları bile türkçe. oldukça başarılı buldum, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

yav abi büyüksün ya ben bunu arıyorum sabahtan beri şimdi düzeldi ya ne diyim, alnınızdan öpmek lazım ne diyim...

Adsız dedi ki...

yükledim türkçe olmadı yardımcı olun lütfen

Adsız dedi ki...

error 87 ve error 740 veriyor olmuyor yokmu bunun bi çözümü?

Adsız dedi ki...

Kardes ALLAH RAZI OLSUN Sizden. Bu ramazan ayi allah ne muradiniz varsa versin, 1 yildir yapamadigim seyi 2 dkda yaptim sayenizde....TESEKKÜRLER!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Kardesim ALLAH RAZI OLSUN Sizden bu ramazan ayinda Allah yardimciniz olsun! 1 yildir yapamadigim seyi 2 dkda yaptim sayenizde. TESEKKÜRLER!!!!!

Adsız dedi ki...

Kardesim ALLAH RAZI OLSUN Sizden bu ramazan ayinda Allah yardimciniz olsun! 1 yildir yapamadigim seyi 2 dkda yaptim sayenizde. TESEKKÜRLER!!!!!

Adsız dedi ki...

Allah razi olsun

Adsız dedi ki...

Rar şifresi nedir?

Adsız dedi ki...

HOCAM teşekkür ederim. hayırlı ramazanlar emeğinize saygılarımla

Özgür Güneş dedi ki...

Yeni format attigim isletim sistemi berbat oldu ne ara cubugu calisiyor ne saga bastigimda ozellikler aciliyor

Win7 Home Pre 64 bit 6,1.7601

Özgür Güneş dedi ki...

BOZDUNUZ BILGISAYARIMI SAKIN YUKLEMEYIN BU PAKETI, DUZELTMEK ISTIYORUM DUZELMIYOR.

Adsız dedi ki...

bende yükledim ama olmadı ve özelliklere giremiyorum sistemde win 7 pro sp1

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Windows 7 home premium İngilizce idi. Sizin yönlendirmenizi izleyerek ve biraz da sabrederek notebook Türkçe oldu. Verdiğiniz link için güvensiz uyarısı geldi ama ben 7tr dosyasını indirip virüs taraması yaptırdım. Temiz çıktı. Yıl olmuş 2020 ama yine işe yaradı. Tekrar Allah sizden razı olsun!